18.4.16

Kukkakärpäsen puraisema






Olen varmaan joskus aiemmin maininnutkin, että meillä ei turhan usein ole nähty kukkia maljakossa. Nyt kuitenkin on. Ostin viikonloppuna tulppaanikimpun ilahduttamaan karmean vatsataudin kourissa kamppailutta teiniä. 

Pakko tunnustaa, että kukkatemppu toimi. Teini ilahtui kovasti, ja oikeastaan molemmat tyttäret suorastaan vaativat nähdä kukkia useamminkin kotona. Eivätkä nuo nyt vallan pahalta minunkaan silmiin näyttäneet.

Tarkoittaako tämä nyt sitä, että lähtisin näihin kukkahommeleihin pikkuhiljaa mukaan? Kohta meillä on varmaan kukkaverhot ja -tapetitkin. Voi tätä maailman menoa!

Karin

12 kommenttia:

  1. Muutama kukka ruukussa ei ole pahitteeksi...ei vaadi viellä kukkaverhoja..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö? Viherkasveista olenkin aina tykännyt, mutta kaikki kukkiva on ennen ollut liikaa. Ehkä kypsyn vain hitaasti :)

      Poista
  2. Ihana :D Paljon villimpää menoa ku meillä! Täällä on toistaiseksi tyydytty vain viherkasveihin, kukat on ollu jotenki kynnysjuttu. Ei mun juttu vissiin. Ai nii, palluran nimiäisissä oli valkoisia tulppaaneja. Siitäkin jo 2 vuotta, sittemmin ei ole kukkia näkynyt..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska, että meitä on muitakin. Olen tuntenut itseni naisena hieman omituiseksi, kun olen karsastanut kaikkea kukkivaa :)

      Poista
  3. Oho, vai on kukat yleensä liikaa? Minä taas rakastan leikkokukkia, mutta kukkivat huonekasvit ovat ihan no no, niitä en laske olleenkaan samaan ryhmään kuuluviksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukka kuin kukka on ollut liikaa. On ne sitten ollut maljakossa, paidassa tai tyynyissä 😜

      Poista
  4. Ihanat kukat. Mä olen nyt yrittänyt kerran vkossa ostaa kukkakimpun. Piristä niin paljon!

    VastaaPoista
  5. Kauniita kukkia! Haikailen aina kauppaan mennessä kimppuja ja orkideojen perään, viime kerralla mies näki haaveilevan katseeni ja käski minua valitsemaan ihan minkä vain haluan. Nyt meidän olkkarin pikkupöytää koristaa aivan täydellinen hieman erilainen orkidea, toivottavasti saan sen pidettyä hengissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, leikkokukissa on se hyvä puoli, ettei niiden edes odota pysyvän hengissä =D

      Poista
  6. Eh :D Ihana sinä. Voihan se olla, että nämä aiheuttavat valtavan puuskan ja kohta teillä on kaikki seinät kukkatapettia... Vaikka saatan epäillä ;) Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sitä koskaan tiedä =D Kiitos, kuin myös!

      Poista

Kiitos kommentistasi!