21.1.16

StyleRoomissa




Taidan olla hieman hitaasti syttyvää sorttia, sillä liityin vallan mainioon StyleRoom sisustusyhteisöön vasta hetki sitten. Käyttöliittymä näytti alkuun minusta hieman sekavalta, mutta vähitellen aloin hoksata, miten uskomaton määrä erilaisia inspiroivia ideoita jäsenten lataamista albumeista löytyykään. Ja joku on vielä joskus kehdannut sanoa, että kaikki suomalaiset kodit näyttäisivät samalta?!

Olen itse perustanut yhteisöön vasta muutaman albumin, mutta tarkoituksenani on vähitellen lisätä  sinne enemmänkin kotikuvia. Jos haluat käydä kurkistamassa, albumini ja StyleRoomin tekemä pieni  jäsenesittely ovat luettavissa täällä

Jäsenesittelyyn lupautuessani en heti tajunnut, että se tarkoitti samalla kaapista ulos tulemista. Blogissahan olen sujuvasti esiintynyt tuon nuoremman perijättären tekemän piirroskuvan takaa, sillä  kameran edessä oleminen on ehkä ihan hirveintä mitä tiedän. Mutta kuten varmasti huomaatte, tuo piirroskuvakin on ihan näköiseni!

Karin




18 kommenttia:

  1. Minä en ole vieläkään onnistunut siirtymään StyleRoomiin, vaikka meinasin heti alkuun sen tehdä. Mutta vielähän tässä ehtii. :D Olipa kyllä kiva lukea juttu sinusta ja teidän ihanasta kodista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Liisa! Ja hei, ehdottomasti mukaan! Vaikka olikin mukava kuulla, että on muitakin saamattomia... :)

      Poista
  2. Ihan parasta saada nimelle kasvot. :) Kiva kun liityit StyleRoomiin. Piti heti välittömästi mennä lukemaan tuo juttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kun olen ajatellut, ettei tätä nassua oikein nuolenkärkenä kannata pitää =D

      Poista
  3. Tuo oli kiva juttu, ja mukavaa tosiaan saada sinulle kasvot :-D Itse liityin tuonne jo silloin kun se oli ikäänkuin testivaiheessa, varmaan ihan ekojen joukossa, on kyllä kiva sivusto! Pitäisi tosin opetella vielä paremminkin sieltä selaamaan kuvia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistan hyvin sen pöhinän StyleRoomin ympärillä silloin kuin se Suomeen lanseerattiin, mutta jotenkin se itsellä vaan jäi unohduksiin. Edelleenkin käyttöliittymä on mielestäni hieman sekava, mutta nyt olen päässyt jotenkin paremmin sinne sisälle!

      Poista
  4. No hitsi, nyt vasta taisin tajuta kuka olet!!! Ollaan asuttu samalla suunnalla, eikö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haa! Mäkin olen miettinyt, että näytät tutulta. Niinpä tietysti. Ollaan toki :)

      Poista
  5. Hitsit, pitäisikö itsekin liittyä Styleroomiin...? Siellä näyttää olevan huippuporukkaa ja upeita koteja. <3

    VastaaPoista
  6. Minä olen, mutta en ole saanut aikaiseksi tehtyä sinne juurikaan mitään. Pitäisi nyt tsempata, siinäkin. Mukava oli saada kasvot blogille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nykyään on kyllä niin paljon kaikkea, että hyvinkin ymmärtää, miksei kaikkea ehdi koko ajan päivittää :)

      Poista
  7. Hyvä esittely oli :) Hyvä sinä ♥

    VastaaPoista
  8. Hitsit, mä olin joskus "aikoinaan" aktiivinen styleroomilainen, mutta nyt en ole ehtinyt käydä siellä pitkiin aikoihin. Pitäisi ehkä ryhdistäytyä asian suhteen, sillä sieltä oikeasti löytää niiiin paljon inspiraatiota! Kaunis sinä:)! Mukava saada kasvot blogille!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!