1.11.15

Odotettu ja hypetetty kirjauutuus - The Kinfolk Home


Rakastuin.

Harva sisustuskirja on saanut osakseen niin valtavaa hypetystä ja nostatusta jo ennen ilmestymistään kuin pari viikkoa sitten julkaista The Kinfolk Home. Valtavista odotuksista huolimatta kirja lunasti kaikki odotukseni. 

Kirjan taitto ja ilme ovat tuttua Kinfolk-tyyliä. Esitellyt kodit ovat huokailtavan ihastuttavia yksinkertaisuudessaan, elämänmakuisia ja sielukkaita. Kuvat ovat niin kauniita, että niitä jaksaisi selata loputtomiin. 

Ja niin olen tehnytkin. Ihastellut kuvia ja silitellyt samettisia kirjansivuja. 
Toissapäivänä, eilen, tänään ja varmaan huomennakin...



Kirja osuu ihan täydellisesti omaan sisustusfilosofiaani. Se ei esittele sisustuksen viimeisiä trendejä eikä varsin yhytä haalimaan lisää tavaraa. Esitellyt kodit elävät asukkaidensa mukana. Tunnelma muodostuu elämän mukanaan tuomista kerroksista, tarinoista tavaroiden takana sekä aitojen materiaalien pehmeästä tunnusta.

Joko sinä olet kerennyt tutustumaan kirjaan?

Karin

kuvat: Kinfolk


13 kommenttia:

  1. Tätä pitää toivoa joulupukilta, kiitos vinkistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti! Jos ei jo pikkujoululahjaksi ;)

      Poista
  2. Vaikuttaa ihanalta. Ja juuri tällä hetkellä minunkin ajatuksissa on sisustaminen ilman jatkuvaa tavaran haalimista.

    VastaaPoista
  3. Sama. Rakastuin. Välillä on pakko laskea kirja käsistä, valitettavasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olinkin aivan varma, etten ole huumassani ainoa :)

      Poista
  4. Ihana kuvaus, Karin! Nyt tiedän, mitä pyydän joululahjaksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen erittäin lämpimästi. Olen melko varma, että kirjasta on piiiitkäksi ajaksi iloa.

      Poista
  5. Olen tutustunut ja tykkään. Kirja on niin "trenditön", että voin kuvitella selaavani sitä vuosienkin päästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan samaa mietin. Jos nämä kuvat alkavat näyttää viime viikkoisilta, niin olen todella huolissani :)

      Poista
  6. En ole vielä ehtinyt tutustumaan. Hankintalistalle oitis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosissani suosittelen. Tai ainahan mä olen tosissani :)

      Poista
  7. Eka kertaa olen innostunut Kinfolkista. Mistä noita saa?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!